W jaki sposób Agencja PR może pomóc Twojej firmie
Pexels.com

Wybór odpowiedniej agencji public relations dla Twojej firmy to nie lada wyzwanie. Na rynku istnieje wiele podmiotów, oferujących usługi z zakresu PR. Dobra agencja PR to wielozadaniowa instytucja, potrafiąca umiejętnie korzystać z oferowanych przez rynek narzędzi. W jej wyborze warto kierować się przede wszystkim doświadczeniem i opiniami klientów. W Commplace stale wypracowujemy indywidualne i skuteczne strategie, które pozwalają nam walczyć o status lidera w branży public relations.

Świadczymy nowoczesny PR

Naszym zdaniem, każda profesjonalna agencja PR, powinna podchodzić do realizowanych przez siebie zadań zgodnie ze strategią 360 stopni. Jest to holistyczny program rozwoju Twojej firmy, opierający się na kompleksowej strategii osiągania zintegrowanych ze sobą celów. W Commplace, poprzez strategię 360 stopni rozumiemy:

  • uświadamianie celów i misji marki na różnych płaszczyznach
  • dobór odpowiednich narzędzi do realizacji celów przez agencję PR
  • stworzenie kompleksowej strategii
  • prowadzenie szerokich działań komunikacyjnych
  • przewodzenie zintegrowanym i spójnym działaniom public relations

Agencja PR Commplace – co nas wyróżnia?

Agencja public relations powinna wyróżniać się śmiałym podejściem do budowania Twojej marki, nie tylko wśród klientów, ale także wewnątrz firmy. Działać niczym multizadaniowa firma, odpowiadająca na potrzeby przedsiębiorstw XXI wieku. Najpierw jednak, musi je poznać. Np. organizacja firmowych eventów pomoże spoić zespół i zbudować poczucie wspólnej misji, do której razem dążycie. Skuteczne działania SEO, w połączeniu z content marketingiem, pozwolą marce budować wizerunek eksperta.

Agencja public relations Commplace wyróżnia się na rynku 25-letnim doświadczeniem i wieloma osiągnięciami w dziedzinie PR, które przełożyły się na zadowolenie naszych klientów. – Dbanie o relacje sprawia, że współpracujący z nami od wielu lat klienci nie tylko darzą nas zaufaniem, ale stają się także ambasadorami marki Commplace, polecając nasze usługi kolejnym firmom. – zdradza Sebastian Kopiej, Prezes Zarządu Commplace.

Public relations – dusza i doświadczenie

Szukając odpowiedniej firmy PR, należy przede wszystkim zwrócić uwagę na proponowaną strategię działania. Śledząc systematycznie rynek public relations łatwo zauważyć, że pośród agencji PR ukształtowały się dwie, charakterystyczne grupy. W pierwszej znajdują się agencje o zagranicznym kapitale – ogromne korporacje o wypracowanych standardach. Często specyfika lokalnego środowiska jest dla nich niezrozumiała. Ich elastyczność jest ograniczona przez z góry narzucone reguły. Ich strategie opierają się na wypracowanym schemacie, dlatego trzeba wziąć pod uwagę, że według tej samej koncepcji postępować może wiele firm, w tym również Twoja konkurencja.

Drugą grupę stanowią mniejsze, niszowe firmy PR. Zakres ich usług ograniczony jest przez małe zasoby i niewielki zespół pracowników. Ich oferta zwykle ma ograniczony zakres usług. Trzecia grupa łączy zalety obu tych modeli. Należy do nich agencja Commplace – m.in. z racji swojego 25-letniego doświadczenia i wdrożonych z sukcesem strategii PR. – Dzięki temu zaliczamy się do wąskiego grona profesjonalistów z branży public relations na rynku polskim. Od początku rozwijamy się dzięki polskiemu kapitałowi, zdobywając doświadczenie zarówno na ogólnopolskim, jak i na lokalnym rynku. – zauważa prezes Commplace. W naszej działalności sprawujemy kontrolę nad każdym etapem procesu wdrażanych strategii PR, angażując do współpracy najlepszych eskpertów w zakresie SEO, tworzenia stron www, treści i angażującej grafiki. Dzięki temu jesteśmy w stanie oferować naszym klientom kompleksowe wsparcie na wielu płaszczyznach.