Stworzenie koncepcji, filozofii, wybór marki produktów i urządzeń do Hotelu Spa to kluczowa decyzja, wymagająca wiedzy, czasu i wnikliwych przemyśleń. Aby uczynić Twoją decyzję prostszą i łatwiejszą Bionantech Cosmetics Group dostarczy Ci strategii, które pomogą wzmocnić i rozwinąć Twój Biznes i Twoja markę na rynku.
Firma Bionantech Cosmetics Group to zespół specjalistów, którzy przez ostatnie 15 lat wspólnie stworzyli profesjonalny program ABC SPA zarezerwowany dla najbardziej prestiżowych i ekskluzywnych ośrodków SPA. Wieloletnie doświadczenie oraz współpraca z renomowanymi ośrodkami SPA w Polsce, pozwalają nam określić się jako lidera w tej branży. Firma proponuje usługi nie tylko w zakresie sprzedaży kosmetyków, ale również szeroko rozwinięty Consulting SPA. Współpraca z Nami to kluczowa decyzja, która zapewni Ci dobrze rozumiane partnerstwo na drodze do trwałego rozwoju Twojej firmy.
Dobre, bo wspólne początki
Jak powinno wyglądać idealne SPA? Jakie stosować zabiegi? Jakie zakupić urządzenia? Jak znaleźć profesjonalną kadrę? Którą markę wybrać? Oto pytania jakie stawiają sobie dziś Inwestorzy.
Aby sprostać wymaganiom naszych partnerów przygotowujemy na życzenie klienta kompletne strategie marketingowe. Prowadzimy liczne szkolenia z zakresu wiedzy ogólnej i szczegółowej o produktach i zabiegach, pokazy, szkolenia i prezentacje sprzedażowe. Założenia programu są dostosowane indywidualnie w zależności od kategorii SPA: RESORT SPA, CLUB SPA, Day SPA.
Współpracę z nowym partnerem firma rozpoczyna od analizy projektu i przygotowania koncepcji inwestycji (także dla obiektów już istniejących), zwracając szczególną uwagę na konkurencję i jej ofertę zabiegową by każdy ośrodek traktować indywidualnie. Staramy się podkreślić walory położenia geograficznego oraz charakter przyszłego obiektu, proponując między innymi koncepcje:
– leśnego spa
– morskiego Spa – Instytut Talassoterapii
– exotic spa
– eko spa
– aroma spa
– orient spa
Pomoc dotyczy nie tylko projektu architektonicznego, projektu aranżacji wnętrz ale także zakresu technicznego: wyposażenia czy funkcjonalności centrum SPA.
Jeszcze przed otwarciem
Współpraca polega także na opracowaniu strategii marketingowej i planu promocji oraz na analizie progu rentowności. Bionantech wspiera procesy doboru i rekrutacji kadry pracowniczej. Opracowane zostają zasady postępowania tzw. „manual SPA” dotyczące operacyjnego funkcjonowania centrum SPA. Bionantech opracowuje i przeprowadza program szkoleń. Wsparcie szkoleniowe przez cały okres współpracy oraz dbanie o podnoszenie poziomu wiedzy teoretycznej oraz praktycznej to dla Nas priorytet. Ważnym elementem naszej działalności są regularne szkolenia, prowadzone przy współudziale naszych zagranicznych trenerów, organizowane w kraju oraz za granicą, z zakresu składu preparatów, metod ich stosowania, nowych produktów czy technik sprzedaży.
Nasi specjaliści przeprowadzają ponadto procedury kontrolne celem stwierdzenia, czy obiekt odpowiada uzgodnionym wymaganiom. Jako partner i dystrybutor światowych marek:
– Isabelle Lancray Paris,
– Thalion Thalasso Cosmetics,
– Du Urban SPA,
– Spa Revolution,
– Primavera,
– Finnsa
przekazujemy unikalne koncepcje, gotowe programy zabiegowe oraz dostarczamy produkty sprawdzające się w obiektach o holistycznym podejściu jak i medi-spa. Wartościowym uzupełnieniem pielęgnacji, prowadzonej przez doświadczone kosmetyczki, jest szeroka gama preparatów, dopasowanych do indywidualnych potrzeb Klienta, do kontynuacji w domu.
Partnerstwo , nie tylko biznes
Dzięki doświadczeniu, które zbieraliśmy przez 15 lat możemy zaproponować Naszym Klientom kompleksową obsługę w tworzeniu SPA – rozpoczynając od projektu, poprzez wyposażenie i materiały, aż do szkolenia personelu.
Bionantech narzędzia i kanały dystrybucji proponowanych przez Państwa produktów.
Co bardzo ważne, większość wskazanych rozwiązań promujących Państwa obiekt nie będzie wiązało się z jakimikolwiek dodatkowymi kosztami. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że żadną sztuką jest generowanie kosztów, dlatego szanując Państwa portfel, przedstawimy autorskie rozwiązania a także udostępnimy własne, budowane latami ścieżki, które pozwolą Państwu pokazać obiekt wielu potencjalnym odbiorcom.
W SKRÓCIE: Co proponuje Bionantech Cosmetics Group w nowych obiektach SPA:
– indywidualne podjeście do każdego klienta
– zarządzanie i marketing
– opracowanie filozofii oraz specjalizacji obiektu
– przygotowanie oferty
– strategia i plan marketingowy (na pierwsze miesiące działania oraz długoterminowe)
– Manual SPA – księgę procedur
– pomoc w doborze sprzętu oraz kosmetyków renomowanych światowych marek
– przygotowanie i przeprowadzenie rekrutacji personelu na wszystkie stanowiska
– szkolenia pracowników wszystkich szczebli
– współorganizacja otwarcia od zaplanowania po wykonanie
– profesjonalne audyty